Apotheek Kuylman

Apotheek Kuylman

Heeft u een herhaaltegoed voor uw medicatie? Vraag dan via onze website uw te herhalen medicatie aan.

Wist u dat u ook eenvoudig herhaalrecepten kunt aanvragen bij uw huisarts of apotheek via MijnGezondheid.net?

U ontvangt een bericht wanneer uw medicatie klaarstaat.

Herhaalrecept
Header afbeelding

Uw apotheek in IJmuiden

Bij Apotheek Kuylman bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen.
Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker.
Op onze website kunt u eenvoudig 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen.
Daarnaast vindt u een uitgebreid aanbod aan informatie over geneesmiddelen, gezondheid en zelfzorg.

Huisregels

Huisregels apotheekbezoekers

Wij doen er alles aan om uw bezoek zo prettig en veilig mogelijk te laten verlopen. Om dat te bereiken hebben we enkele huisregels.

Respect

  • Van onze medewerkers wordt verwacht dat zij u met respect behandelen. Wij verwachten ook van u dat u onze medewerkers en andere bezoekers met respect behandelt.
  • Verbaal of lichamelijk geweld, intimidatie en discriminatie is ten strengste verboden.

Privacy

  • Fotograferen, filmen en geluidsopnamen zijn niet toegestaan.
  • Houd afstand van andere mensen, neem gepaste afstand van elkaar.
  • Houd rekening met de privacy van onze medewerkers.
  • Wij moeten u soms vragen naar uw burgerservicenummer (BSN) en legitimatie.

Diefstal

  • Bij diefstal en vandalisme wordt aangifte gedaan bij de politie.
  • De apotheek is niet aansprakelijk voor diefstal van eigendommen van bezoekers.
  • Wapenbezit is verboden.
  • Er is camerabewaking.

Overig

  • Medicijnen die uit de apotheek zijn geweest worden niet retour genomen.
  • Roken en het gebruiken of onder invloed zijn van alcohol en recreatieve drugs zijn niet toegestaan.
  • Huisdieren, met uitzondering van hulphonden, zijn niet toegestaan.
  • De apotheek heeft het recht om bezoekers bij ongewenst gedrag te weren.
  • Gebruik van mobiele telefoon is alleen toegestaan indien dit voor u noodzakelijk is. Belt u zoveel mogelijk buiten de wachtruimte. Bellende klanten kunnen niet goed geholpen worden.
  • In geval van calamiteiten dient u de aanwijzingen van onze BHV’er of de hiertoe bevoegde instantie (brandweer, politie) op te volgen.